הרוצח הרועש

לפני שנים הוכרז בשקט - " הרוצח השקט ". אחרי שנים של מחקרים, השקעות של מיליארדים הכריזו הרופאים בקול אחד על יתר לחץ דם בתור הרוצח השקט http://www.labriut.co.il/?CategoryID=263&ArticleID=311 .

ברצוני להכריז היום ברעש גדול על הרוצח הרועש - " גרירת כיסאות ".
אם נחפור היטב בהיסטוריה נגלה שהוא הוא הגורם לרצח המונים למלחמות עולם...
קחו לדוגמה את מלחמת העולם השנייה , קל להאשים את שגעון הגדלות של הימח שמו או את האינפלציה והאבטלה ורמת המיקרו והמאקרו בגרמניה. כל אלה סיבות טובות אבל לא עמוקות. אם נחפור דיו נגלה שמלחמת העולם השנייה החלה בגלל " הרוצח הרועש " - גרירת כיסאות..
השכנה הפולניה של ימח שמו ( למי עוד יכול להיות כסאות כבדים אם לא לפולניות)  גררה את הכסאות והימח שמו החליט להיכנס לפולין כדי לסגור אחת ולתמיד את העסק הזה, משם הדיביל ( שכנראה נולד לאח ואחות ) החליט לעשות עוד כמה דברים מתועבים כמו רצח עם ודבר כזה גם גרירת כסאות לא יכולה להיות תירוץ, אז שלא תגידו שגיביתי אותו.

אני חושב שלו היו עושים מחקרים על מה עמד בשורש מקרי האלימות, לא בסיבות השטחיות כמו - ארגוני פשע.. אלא במהות, למה פתאום קם אדם החליט שהוא אלים והתחיל להכות נגלה שכסאות זאת התשובה.

כל מי שמכיר אותי יודע שאלימות , כעס , עצבנות רחוקים מטיפוס כמוני ( די די לצחוק - זה לא יפה ) , אבל אפילו טיפוס שליו כמוני שהיה מועמד 20 שנה ברציפות לעמוד בראש הארגון לעצירת הרג הנמלים ( מדהים שאפילו גוגל לא הצליח למצוא ארגון כזה ), קרוב מרחק של פסע  ( ופסע שלי , לא של אולסיפרי ) מאלימות ,אחרי שנפלתי קורבן להתעללות מתמשכת של גרירת כסאות על ידי השכנים.

מספרים שבשבי, אחת מסוגי ההתעללות הקשים היא השמעה רצופה של מאיה בוסקילה, אבל אני חייב להגיד לכם שהתעללות כסאות היא חמורה שבעתיים.
מזה שלוש שנים השכנים מלמעלה יום יום ב-6 בבוקר מתעקשים לבדוק שכל הכסאות שלהם לא מתפרקים אם גוררים אותם על כל הבית. הם עושים QA הכי קפדני שיש. לא מוותרים לאף כסא, לא מוותרים לבדיקה על כל מרצפת בבית, ועכשיו תגידו לי אתם אם זה לא סיבה מספקת למלחמת עולם או לפחות למלחמה איזורית ( כולל נשק גרעיני ). אם זאת לא סיבה מספיק טובה, אז אני לא יודע מהי סיבה טובה.

לצערי - לכל סיפור יש שני צדדים ( חוץ מהדף האחרון שלפעמים נגמר רק עם צד אחד ) ומהצד המעולל ( מה לעזאזל הפאסיב של מתעלל ) מצאתי את עצמי גם בצד המתעלל.
אמא שלי שתחיה החליטה לחלוק את משבר גיל ה-40 שלה עם כל המשפחה , השכנים והשכונה ויש שמועות שאפילו רעש האדמה בהאיטי הוא תולדה של זה.
על מנת להתאושש מהמשבר במקום לקנות מכונית אדומה כמו כל גבר סטנדרטי היא קנתה ריהוט חדש מלא לבית. כל הריהוט כולו הגיע נישא בנושאות מטוסים היישר ממרתפו של לואי ה-14.כל כסא שם הוא יער גשם שלם שהוקדש כולו לבניית כסא ללואי ה-14 בעבר ולמשפחת מרציאנו בהווה.


עכשיו נניח שאתם רוצים להתחשב בשכנים מלמטה ולא לגרור את הכסא, ונניח ויש לכם כוח של כמה גיבורי על ביחד ואתם בכל זאת מצליחים להרים את הכסא לגובה של ס"מ מעל הקרקע , עדיין רעש בעוצמה של 70 דציבלים ייוצר.
ככה מוצא את עצמו היפראקטיבי כמוני שנהג לקום כל דקה מהשולחן מחשב היטב ומתכנן היטב את עצמו לפני ארוחה. אני הולך לשירותים לפני ארוחה, לא שותה נוזלים במשך כמה ימים לפני. דואג שיהיה לי סכו"ם ספייר, צלחות ספייר... הכל כדי לא לעבור על הדיבר ה-11- " לא תגרור כסאך לשוא " ועדיין אני מתריע בפניכם שלא תגידו שלא ידעתם, המלחמה הבאה לא תפרוץ בגלל איראן אלא בגלל כסא וכבר יש לה שם- מלחמת כסא שלמה.

2 תגובות:

  1. יש גם מצב לתחלופה
    בתור "השכנה מהקומה ה-2" גם עקבי קליגולה (או אלדו לחלופין)עושות את העבודה. תשאלו את השכנים מהקומה ה-1 שבאחת לפנות בוקר במקום לישון דפקו על התקרה שלהם/רצפה שלי עם מטאטא

    השבמחק
  2. לדעתי יש להתחיל שלב שלב.
    שלב ראשון: יש לקבוע פסק הלכה האומר לא להזיז כסאות בשבת שהרי מדובר בעבודה קשה ומפרכת.(ועלינו החובה לבחור שכנים דתיים ולהסביר להם את גודל העבירה)

    השבמחק