תהיה חשובה לגבי היונים

אני חייב להבין מה הקטע של היונים- למה הן נתקעו בגן חובה ועדיין משחקות רולטה רוסית ( זה היה המשחק החביב עלינו בגן חובה יהודית בדימונה )


מה בכלל יש להן לחפש בכביש? ממתי יש פירורי לחם בדיוק באמצע הכביש, בדיוק איפה שהגלגלים של הרכבים עוברים?ראיתי גלגלים שנוטף מהם בוץ , מעולם לא ראיתי גלגלים שמייצרים פיתות.
בכלל, נראה לי המקור לכל זה הוא התחרות המטופשת שיש להן מול החתולים, והנה אני כאן כדי לסגור את העסק הזה אחת ולתמיד. אני מקווה שיש מספיק יונים מקרב קוראי הבלוג (מי עוד יכול לקרוא את השטויות האלה מלבד חיה (סליחה ציפור) " שהומה כל היום " ) כדי להפיץ השמועה.
ניצחתן את החתולים!!!! אתן נשארות אחרונות ויש לי חשד שאתן אפילו מדי פעם נוגעות עם הכנף בגלגלים.
אם כי למען האמת צריך לתת כמה נקודות על אומץ לחתולים בזה שהם אוהבים להיישיר מבט לעיניים שלך כמעט עד לשנייה שאתה עולה עליהם.
אז ניצחתן- לכו ועופו לכן לדרכן, ובחיאת עשו טובה ושנו את הנתיב שלא יהיה מעל חבלי הכביסה שלי .
ובכלל בואו נחזור לקיים עיסקות. כפי שהיטיב להגדיר זאת גדול הפילוסופים גורג קוסטאנזה:

Pigeons and humans "have a deal" (pigeons are to move out of the way when humans approach, and humans will overlook the pigeons' statue defecation

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה