פרסומות - הפרסומות של גלגלץ

שתי עובדות:
1. על אחד הספרים בארון הספרים היהודי ממליצים שלא ללמוד ממנו בערב שבת אחרי האוכל. הסיבה היא שהספר בנוי בצורה של קושיות מרוכזות ואז תשובות. החשש שמא ירדם האדם אחרי הקושיות מבלי להגיע לתשובות ויתקע לו בראש רק שאלות ללא תשובות.

2. בתרגולת מארבים בצבא נהוג לספור לאחור לפי הספירה הבאה - 7 - 4 - 3 -2 -1 - אש!!!!
בהתחלה חשבתי שזה בגלל שבצנחנים ספירה רגילה לא מאתגרת ולכן סופרים מספרים ראשוניים , אבל אז הלכתי לאוניברסיטה וגיליתי ש- 4 הוא לא מספר ראשוני, אז האופציה נפלה. אחרי שסיימתי אוניברסיטה וסוף סוף למדתי סדרות ( הם ירדו במיקוד בבגרות, אז לא הייתי צריך ) הגעתי למסקנה כי מדובר בסידרת הפרשים מעוותת. 7-4 =3 , 3-2 = 1.
רק לאחר שנים התגלתה התעלומה. 
מעשה במארב סודי בלב אירן. מול חמשת החיילים שלנו התרוממו חמישה איראנים חמושים. החיילים שלנו היו צריכים לפתוח במכת אש אחידה. ספרו לאחור. 6-7 ובום יריה. הסתבר שאחד החיילים נרדם. לפתע התעורר שמע את הסוף של שש וחשב שאומרים אש ופתח באש. לכן , לא סופרים מספרים שמזכירים את המילה " אש ". אני מקווה שלא הפכתי עכשיו להיות אביחי ואנונו הבא.

3.השלימו את המשפטים הבאים-
זורקים אותו לפח ...........                                                 זבל
מטפסים איתו על עץ ..................                                      חבל
מי רצח את קין ....................                                            כמה ענו הבל?! 

מסקנה:
המח האנושי נתקע על מילים, משפטים, הבהרות. תמיד צריך להיות חשש שהוא לא יקלוט הכל. לכן דברו קצר. תמציתי.
ובכלל גברים יש להם מגבלות קשות. אם אמרת את השם בר רפאלי כל מה שאמרת לפני או אחרי לא נאמר.

גלגלץ:
המקום שיכול ללמד את הרוסים מהי שטיפת מח. עושה שטיפת מח לגבי נהיגה בשכרות.
אתה שומע את הפרסומת ואם אתה לא מרוכז עד הסוף הנה לך פרסומת לאלכהול.

יום שישי בערב, עבדתכל השבוע, טרטרו אותך. לא ראית את החברים. קראת מלא. אתה רוצה להתפרע. אתה יוצא לפאב. בחורות. רוקדים. עוד כוסית. עוד בחורה. עוד כוסית . עוד שתי בחורות.אתה מבסוט שאתה חי. ...
ואתה מתחיל לדמיין לך את יום שישי , את הביקור בפאב וכשאתה נסחף לך בדימיון בנתיים הקריין בטון מתנצל ושקט מודיע - אם שותים לא נוהגים.

יש להם את הפרסומת הבאה:
בעלי מת על אלכוהול. אני לא אוהבת לשתות. אנחנו יוצאים ביום שישי הוא שותה , מבלה, מתמסטל, צוחק ואז אני לוקחת את המפתחות ונוהגת - "והוא מסתכל עלי מהצד במין מבט כזה".

איזה איזה מבט?
מבט של יכלתי לצאת עכשיו עם הבלונדינית השופעת מהפאב ועכשיו אני תקוע עם זאת.
מבט של איזה מזל שמצאתי לי פראירית שתעשה לי הסעות.
מבט של מי זאת כאן לשמאלי . אני כמעט בטוח שלא נסעתי עם אמא שלי בהלוך.

בקיצר רציתם לצאת מתחוכמים , אבל מרוב הרמה להנחתה , אף אחד לא נשאר ער להנחתה.
והדגמה חיה - כמה מכם יצאו עם מסקנה ש-7 הוא לא מספר ראשוני

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה