אין גבול לפטרוניסטיות

כבר התרגלנו לכך שדואגים להתייחס אלינו כמו אידיוטים ולהאיר את עינינו בדברים מובנים מאליו.
זה החל עם הכיתוב הקטן בתחתית קופסת הסיגריות- "משרד הבריאות מזהיר כי העישון מזיק לבריאות" -  שיט ואני חשבתי שהפיצוציה המזוהמת של רמי היא בית מרקחת שמוכר תוספי מזון.

לאחר מכן הזהירו אותנו מהבחור ההוא בפרסומת, שלבש חלוק לבן ואפילו סיגריות לא היינו קונים ממנו, עם הכיתוב בתחתית - המציג אינו רופא.
המידע מתחת למודעות הרכב הענקיות בדבר כמות הזיהום, כן זה מה שיוריד לנו את החשק מהפורשה שבתמונה
והאזהרות המשיכו והמשיכו להגיע .בזק בינלאומי מספרת על משה מעפולה שכרגע מוריד את הסרט אבא גנוב 3 וסבטלנה מאשדוד שכרגע מורידה את סוף העולם במרכז ומתחת הכיתוב - ההורדות הינן חוקיות. כן כן
והשיא- בפרומו של ערוץ 2 ליום שישי החדש שלהם. בפרומו נראים עדי אשכנזי ועידו רוזנבלום מפלרטטים תוך כדי נסיעה על קטנוע. הם מפלרטטים עם עיניים עצומות, גבם לכיוון הנסיעה ....
בהתחלה לא הייתה שום אזהרה, אבל כנראה בעקבות אלפי זוגות שהלכו וקנו קטנוע וניהלו פלירטוט על הקטנוע עם הגב לכיוון הנסיעה. צצו מיד הדאגנים למינם וטרחו להצמיד אזהרה- "הקטנוע לא בנסיעה". באמת תודה.

מה האזהרה הבאה- הבחורה לא בלונדינית אמיתית,הגרפס שעשה הבחור הוא גרפס מלאכותי, זה לא באמת דמעות אלא בצל שדחפנו להם לעיניים, כיתוב על הפרסומות לאלוויז שעושות פליק פלאק- הבחורה אינה במחזור?
פופ-אפ בכל סרטי המתח -הבחור לא באמת קפץ, הבחור לא מת....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה