דלתות מסתובבות

אין לי מזל עם בחירת סרטים, אבל בסרט הזה (דלתות מסתובבות) הפגיעה הייתה בול.

למי שלא ראה - אז רוצו לראות (בעצם, עזבו ריצה זה דופק את הסחוס של הברכיים, הקליקו לראות)- הסרט מתאר איך רצף אירועים שונה, איך שנייה אחת יוצרת דלת שיכולה להוביל לגמרי לאולם אחר.

והנה דלת מסתובבת מחיי היום יום-
ליד דלת המקרר שלי גיליתי שלולית . ישר התעצבנתי על עצמי - שוב , אתה קונה דברים בזול, לך תמצא את הקבלה?, למה אתה לא מסודר כדי לשמור קבלות ? בטח יקח לך שנה לתקן את זה בגלל הלחץ בעבודה? למה אתה נותן ללחץ בעבודה להשפיע לך על החיים? עד מתי תעבוד שם? ממתי אתה נותן לגורל לקבוע לך ? ( נראה לי שאני אעצור כאן ).
ואז פתחתי את דלת המקרר וגיליתי שהשלולית זה מהבקבוק יין שנזל לו.

רק תארו לכם מה היה קורה אם קודם הייתי פותח את דלת המקרר - איזה אידיוט אתה ? למה  המקרר לא מסודר? מי שם בקבוק יין בשכיבה?

אבל כאן הסיפור כולו נגמר באנחת רווחה- אין שום דפקט במקרר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה